Prijzen
We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen zeer aantrekkelijk geprijsde artikelen aan te bieden, zowel online als in de winkel. Leveringsprijzen worden weergegeven wanneer u een product aan uw winkelmand toevoegt en vele producten zijn inclusief gratis leveringsopties.
In tegenstelling tot vele andere internationale retailers, zullen wij altijd uw creditcard of bankpas voor het exacte bedrag, en in uw lokale valuta debiteren. Gear4music doet momenteel transacties in acht verschillende valuta's via onze 19 internationale websites.
Â
Voorraad
De geschatte leveringsdata worden weergegeven voor elk product. De weergegeven datum wordt berekend op basis van de beschikbaarheid en de geschatte levertijd van de bezorgservice naar uw lokatie.
Wanneer de voorraad voor onmiddellijke verzending fysiek beschikbaar is in onze eigen magazijn, wordt de status 'voorradig' weergeven op de productpagina en de geschatte leveringsdatum is meestal snel.
Wanneer er geen voorraad fysiek aanwezig is in onze eigen magazijn geven we een geschatte leveringsdatum op basis van hoe lang het voor een leverancier normaliter duurt om aan ons te leveren, of wanneer we weten wanneer de volgende levering arriveert. De geschatte leverdata worden voortdurend aangepast aan de beschikbaarheid, en terwijl we alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat deze nauwkeurig zijn, blijven ze geraamd en niet gegarandeerd.
Boek uw eigen datum leveringsservice
U kunt uw voorkeur voor een leverdatum aangeven via de kalenderfunctie in de winkelmand. Houd er rekening mee dat dit niet een gegarandeerde datum is, hoewel de overgrote meerderheid van de bestellingen echter wel op de vermelde datum geleverd wordt.
Als u in een afgelegen gebied woont, duurt het soms langer om uw bestelling te leveren en sommige bezorgingsdiensten zijn mogelijk niet beschikbaar. U zal op de hoogte worden gebracht of de leveringsdatum en bezorgservice veranderd moet worden wanneer u ingelogd heeft of uw adresgegevens heeft ingevoerd tijdens de afhandeling.
Wij sturen u een e-mail (of desgewenst een SMS) om te bevestigen wanneer een bestelling ons magazijn verlaat. Als door een of andere reden uw bestelling niet binnen de verwachte termijn is verzonden, sturen we u een e-mail of SMS met een herziene leverdatum.
BTW
Prijzen zijn inclusief BTW tenzij anders vermeld. Wij zijn geregistreerd voor de BTW in 12 landen, en het tarief van de BTW toegepast op uw bestelling worden altijd duidelijk weergegeven.
Bestelt u van buiten de Europese Unie inclusief Noorwegen en Zwitserland dan berekenen wij de prijzen exclusief BTW, plus het totale bedrag inclusief BTW dat wij verwachten dat u betaalt wanneer de goederen worden geleverd. Gear4muisc int het werkelijke BTW-bedrag of te betalen invoerrechten niet. Dit zal worden gedaan door uw lokale douanekantoor en Gear4music is niet verantwoordelijk voor eventuele aanvullende invoerrechten of kosten die kunnen worden opgelegd door koeriers of douane
Produkt referentienummers
Elk product op de website Gear4music heeft een referentienummer. Het is nuttig als u dit referentienummer bij de hand heeft wanneer contact met ons opneemt om productgegevens te controleren.
Het is ook nuttig als u het product referentienummer, weergegeven op elke productpagina, bij de hand heeft als een u een product per telefoon wilt bestellen.
Als ik online registreer zal u mij dan veel ongewenste e-mail verzenden?
Nee. We zullen alleen berichten met betrekking tot de status van uw bestelling en om de paar weken een Gear4music-nieuwsbrief verzenden. Wij zullen uw gegevens niet doorgeven aan derden voor marketing doeleinden.
Hoe weet ik dat u mijn bestelling heeft ontvangen?
U ontvangt een bevestiging per e-mail.
Bestellingen in de wachtstand
Wij zullen proberen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. U kan worden verzocht om een kopie van uw betaalkaart of andere vorm van identificatie. Dit gebeurt af en toe omdat wij niet automatisch gegevens die u hebt opgegeven aan uw creditcard maatschappij kunnen controleren. Dit betekent niet dat u een slechte credit rating heeft of een ongewaardeerde klant bent! We moeten deze controles echter uitvoeren om te voorkomen dat er gefraudeerd wordt met transacties.
Waarom is mijn bestelling afgewezen?
Dit gebeurt meestal omdat uw bank de transactie heeft afgewezen of de details die u hebt opgegeven niet correct zijn en niet onze veiligheidscontroles hebben doorstaan. Als dit gebeurt, corrigeer dan de contactdetails, probeer een andere betaalkaart, of neem contact met ons op 020-2417056 (NL) of 078 482155 (B) voor nader advies als u denkt dat alle informatie die u hebt opgegeven correct is en de kaart die u hebt gebruikt voldoende middelen beschikbaar heeft.
Kan ik mijn bestelling persoonlijk bij u ophalen?
Ja, maar dit geldt niet voor online geplaatste bestellingen met een creditcard. Bel ons op 020-2417056 (NL) of 078 482155 (B) voor informatie of we het product op voorraad beschikbaar hebben voordat u uw bestelling komt ophalen.
Kan ik per telefoon bestellen in plaats van online?
Ja. Als u al een rekening online bij ons heeft geregistreerd, is plaatsen van een bestelling via de telefoon snel en gemakkelijk, met name als ook uw klantennummer bij ons bekend is. Wanneer u per telefoon bestelt, zullen we om veiligheidsredenen, altijd moeten leveren op hetzelfde adres als waarop de kaart, die u voor betaling gebruikt, geregistreerd staat.
Ik ben op zoek naar een specifiek product maar ik kan het niet vinden op uw website.
Stuur ons dan een e-mail met uw verzoek aan
[email protected]